Wizytówka sklepu już na wejściu - logomaty

Wizytówka sklepu już na wejściu - logomaty

Ciekawym sposobem na wyeksponowanie nazwy swojego sklepu są wycieraczki z logo.

Klienci wchodząc do jakiegokolwiek obiektu widzą w pierwszej kolejności podłogi, a potwierdzą to z pewnością specjaliści od marketingu jak ważne w biznesie jest utrwalenie marki. W Polsce ten rodzaj promocji dopiero raczkuje, natomiast w zachodnich firmach są one już standardem stosowanym w niemal każdym obiekcie.

Wykonanie grafiki/logo polega na barwieniu włókien poliamidowych specjalną maszyną, z dokładnością miliona pikseli na m2.  Jest to charakterystyczny rodzaj wycieraczek, który mimo nazwy ma pełnić głównie funkcję ekspozycyjną. Dlatego nie stosujemy tych wycieraczek bezpośrednio przy wejściu, gdyż materiał z którego są wykonane dość łatwo ulega zabrudzeniu. Sugerujemy zastosowanie tego typu mat już za ciągiem czyszczącym np. w obszarach kas, przymierzalniach, ekspozycjach.

Obecne możliwości techniczne pozwalają na stworzenie skomplikowanych grafik w każdym wymiarze.

Masz pytania?

Masz pytania?
Jacek Rosa
Account Manager

* - pola wymagane